Nikolajs Topornins: MGIMO profesors, kurš ne pārāk labi pārzina vēsturi. Spļaut acīs ikvienam, kurš saka, ka varat aptvert milzīgo! Nevaronīga varoņa īsa biogrāfija

Pēc Vladimira Solovjova raidījuma “Duelis” televīzijas kanālā Rossija 1, kur debatēs viens otram pretojās Vladimirs Žirinovskis un Nikolajs Zlobins, rodas jautājums: mūsu mūsdienu universitātēs “docents” ir tieši akadēmiskais nosaukums un tam atbilstošs amats vai viss joprojām ir kategorija no nemirstīgās filmas "Laimes kungi" - iesauka? Un šis jautājums neradās dīkā, jo 18. februāra ēterā dzirdētais atgādina īstu absurda teātri.

Tie lasītāji, kuri skatījās nākamā “Dueļa” pārraidi, manuprāt, uzreiz saprata, par ko mēs runājam. Tiem, kuri dažādu iemeslu dēļ minētajā datumā neredzēja raidījumu ar Vladimiru Solovjovu, jāpaskaidro, kas un kā noticis. Televīzijas programmā, kā ierasts, studijas galvenie varoņi izklāstīja savas domas par situāciju mūsdienu pasaulē. Raidījuma laikā aktīvi tika apspriesti NATO un Krievijas konfrontācijas jautājumi, pretterorisma operācija Sīrijā, ģeopolitiskā situācija u.c.

Pēc 56 minūtēm mikrofons bija pieaicināta eksperta rokās, kura komentāri radīja šaubas par tā eksperta piemērotību un noveda pie jautājuma rašanās, kas tika identificēts šī materiāla pašā sākumā. Cilvēks, kurš paņēma rokās mikrofonu (un šis cilvēks izrādījās MGIMO asociētais profesors Nikolajs Toporņins), ar gudru skatienu izdalīja kaut ko tādu, kas, kā saka, liktu jums justies slikti. Pēc ilgām pārdomām, ka amerikāņu koalīcija sāka savu darbību, lai gan vēlu, bet tomēr agrāk nekā Krievijas, un ka nav jēgas atbalstīt Bašaru al Asadu Sīrijā, jo, redz, viņi viņu neatbalsta. Amerikas Savienotās Valstis un Eiropas Savienība, Toporņina kungs, uzrunājot Vladimiru Žirinovski, burtiski paziņoja:

Kāpēc neviens nenāk pēc Krievijas, nevienas valsts? Jūs sakāt, ka NATO apņem Krievijas Federāciju. Es tev piekrītu... Bet, piedodiet, NATO radās kā atbilde uz Varšavas paktu, un tad Varšavas pakts ietvēra daudzas valstis...

SHTA???

Kā, atvainojiet, dārgais MGIMO asociētais profesors, radās Rietumu militārais bloks? Kā atbilde uz Varšavas paktu?.. Tas ir “vēsturisks” pavērsiens... Gribētos atgādināt kāda pazīstama kino varoņa izteikumu: “Kad tu runā, šķiet, ka tu esi maldīgs.

Uzziņai:

Pirmkārt. NATO ir militāri politisks (kā viņi paši sevi dēvē) valstu bloks Ziemeļamerikā un Eiropā, kura izveide sākās 1949. gada 4. aprīlī un paplašināšanās turpinās līdz pat šai dienai.

Otrkārt. Varšavas pakta organizācija ir dokuments, kas oficiāli apstiprināja Eiropas sociālistisko valstu militāri politiskās savienības izveidi, kas datēts ar 1955. gada 14. maiju. Varšavas pakts beidza pastāvēt 1991. gada 1. jūlijā.

Trešais. Nikolajs Borisovičs Topornins ir eksperts par Eiropas Savienības finanšu, muitas, budžeta un banku tiesībām, integrāciju ES un NVS, Krievijas Federācijas konstitucionālajām tiesībām. tiesību zinātņu kandidāts, asociētais profesors. Topornins Krievijas Ārlietu ministrijas MGIMO (U) lasa lekciju kursu par ES banku tiesībām. Viņš ir arī daudzu zinātnisku publikāciju autors, vada Eiropas Informācijas centru un vada zinātniskos projektus studentiem un maģistrantiem. MGIMO absolvents. Viņš universitātē strādā vairāk nekā 25 gadus.

No Topornina biogrāfijas un “portfeļa”: viņš runā angļu, franču, spāņu un vācu valodā. Mācījies un pasniedzis Eiropas universitātēs: Roterdamā (Nīderlande), Briselē (Beļģija), Frankfurtē pie Mainas (Vācija), Osnabrikā (Vācija), Berlīnē (Vācija), Parīzē (Francija) uc Informācijas birojā strādājis vairāk nekā 15 gadu Eiropas Padomes direktora amatā. Pasniedz MGIMO Eiropas un konstitucionālo tiesību katedrās.

Ja cilvēks, kurš absolvējis vienu no prestižākajām universitātēm valstī un turklāt tur strādā ceturtdaļgadsimtu, nopietni nezina, ka NATO militārais bloks tika izveidots 6 gadus agrāk nekā Varšavas pakta organizācija ( PTO) un ka tieši PTO kļuva par diezgan vēlu atbildi uz NATO izveidi, tad Krievijas diplomātijas nākotne kļūst, maigi izsakoties, satraucoša. Galu galā, ja Nikolajs Borisovičs Toporņins spēj pasniegt melus kā pamatu diskusijai daudzmiljonu televīzijas auditorijai, kurā nejauši ir cilvēki ar vēstures zināšanām, ar necaurlaidīgu gaisu, tad ko dara asociētā profesora kungs. un tiesību zinātņu kandidāts māca savus studentus, kuri izvēlējušies diplomātisko dienestu kā vienu no svarīgākajām Tēvzemes interešu aizsardzības sastāvdaļām? Var pieņemt, ka Toporņina kunga lekcijām ir sava paralēlā pasaule, kurā studenti ir pārliecināti, ka NATO tika izveidota "kā atbilde Iekšlietu direkcijai" un ka NATO paplašināšanās mūsdienās ir "aizsardzības pasākums pret Krievijas soļiem". Un viss murgs ir tas, ka asociētais profesors Topornins, kurš mācījies dažādās Krievijas un ārvalstu universitātēs, māca nevis sektas “Dievs Ķuzis” skolā, bet gan MGIMO, universitātē, kas nosaka pašmāju diplomātijas un patiesībā visa diplomātiskā skola.

Pēc Toporņina kunga izteikumiem Žirinovskis atbildēja "asociētajam profesoram":

Vai tu vispār zini, ko saki? NATO tika izveidota 1949. gadā, un, reaģējot uz NATO izveidi 1955. gadā, mēs veidojam militāro bloku, kas nosaukts pēc tās tapšanas vietas - Varšavas pakta. Un tu māci MGIMO?!! Es piezvanīšu MGIMO — šī ir jūsu pēdējā darba diena. Tie ir zinātņu doktori, viņi māca mūsu jaunatni... Ja cilvēks māca MGIMO ar tādām zināšanām, tad tā ir mežonība.

Topornins nomurmināja, ka Žirinovskis bija MGIMO par šādām zināšanām. būtu dabūjis D" Kam ir divi? - no asociētā profesora Toporņina?..

Protams, pret Žirinovski kā politiķi var izturēties dažādi, bet kā pēc tam izturēties pret Toporņina kungu - atbilde ir acīmredzama...

Un nez kāpēc šķiet, ka asociētais profesors Toporņins saprātīgi Viņš teica to, ko teica – par NATO un Iekšlietu departamentu. Tas viņa pieminētajā paralēlajā pasaulē ir jāuzskata tieši tā, ka Rietumi it kā mēģina atsperties no mūsu "agresijas", un Krievijas diplomātijas galvenās universitātes absolventiem tas ir jāuzskata. Tas ir, topošajiem diplomātiem a priori pēc ultraliberālās interpretācijas ir “jānožēlo tas, ko viņi ir izdarījuši”, jo NATO (pēc Topornina domām) ir kā upuris.

Cik vēl šādu kandidātu un ārstu ir iesakņojušies mūsu augstskolās? Cik vēl “topornīni” mēģina iesist mūsdienu studentu galvās kaut ko, kam nav nekā kopīga ar Krievijas un pasaules vēsturi, apzināti aizstājot faktus. Galvenais jautājums ir: kam tas tiek darīts, lai izpatiktu? Satriecoša nekompetence (ja tā, tad kā tādi cilvēki nokļūst augstskolās), vai galu galā pārdomāta vēstures zinātnes pārformatēšanas spēle, kuras rezultātā, ja cenšas nepievērst uzmanību šāda veida “darbs”, iekšzemes diplomātijā var parādīties jauns kozirevisms. Un Krievija jau pilnībā ir piedzīvojusi, pie kā noved kozirevisms.

P.S. Komentāri pie materiāla par programmu “Duelis” Toporņina Facebook lapā ir slēgti. Vai docents cenšas to noklusēt? Vai jums nav drosmes runāt un sazināties ar auditoriju, vismaz sociālajos tīklos?

Toporņina runa sākas aptuveni 56:31 (kanāla materiāls "

1959. gadā tika atklāta PSRS tautu otrā vasaras spartakiāde (līdz 1959. gada 16. augustam). Pirmo reizi spartakiādes finālsacensībās tika atļauts piedalīties ražošanas komandām - Savienības republiku čempionāta uzvarētājām vieglatlētikā, riteņbraukšanā, svarcelšanā un vingrošanā, kas būtiski ietekmēja rezultātu līmeni šāda veida programmās.


Kopumā spartakiādē piedalījās 78 komandas no 60 PSRS teritorijām, republikām un reģioniem. Labākajiem tika pasniegtas Sporta biedrību un organizāciju centrālās padomes balvas. Apmēram 40 miljoni padomju pilsoņu piedalījās kvalifikācijas sacensībās, kas notika pirms finālsacensībām un notika 190 tūkstošos fiziskās audzināšanas grupu. Maskavā notika finālsacensības 22 sporta veidos. Spartakiādē debitēja šahs, motosports un galda teniss.


Fināla posmā piedalījās 8452 sportisti no 43 tautībām no visām Savienības republikām. Spartakiādē tika uzstādīti 12 Padomju Savienības un 3 pasaules rekordi. Komandu ieskaitē Maskavas komandas sportisti ar 344 punktiem ieņēma pirmo vietu. Otrajā vietā ir RSFSR komanda - 329,5 punkti, trešajā vietā ir Ļeņingradas komanda - 324 punkti.

Kādu dienu viņš tika bargi, bet pamatoti ieslodzīts par noziedzīgu nezināšanu... Joprojām nav skaidrs, vai tā bija neveiksmīga mēles paslīdēšana vai apzināta faktu sagrozīšana...

Tas notika televīzijas kanāla Rossija tiešraidē. Televīzijas skatītājiem ierastajā vēlajā laikā bija skatāma Vladimira Solovjova raidījums “Duelis”. “Kaujas laukā” sanāca kopā divi nesamierināmi cīnītāji - šova pastāvīgais dalībnieks, liberāli demokrātiskās partijas vadītājs, visuresošais Vladimirs Žirinovskis un mūsu bijušais, bet tagad ne mūsu, ASV pilsonis, politologs un vēsturnieks.

Saruna pievērsās abu sistēmu konfrontācijai pagājušajā gadsimtā. Raidījuma otrajā daļā (“ar sekundēm”) konkursam pievienojās cilvēks no Zlobinas “svītas”. Šī smieklīgā varoņa vārds ir Nikolajs Topornins. Viņš ļoti ilgi uzdeva jautājumu un monologa pašās beigās pateica kaut ko tādu, ko, kā saka, nevar ne pasakā pateikt, ne ar pildspalvu aprakstīt!

(runas atšifrējums ar nepieciešamajiem saīsinājumiem):

— Kas ir koalīcijā ar Krievijas Federāciju? Kāpēc... neviens neseko Krievijai, nevienai valstij?.. Jūs sakāt, ka NATO ieskauj Krievijas Federāciju. ES tev piekrītu. Bet, piedod, NATO radās kā atbilde uz Varšavas paktu! Un tad Varšavas pakts ietvēra diezgan daudz valstu. Tagad visas šīs valstis, kas bija Varšavas paktā, ir iestājušās NATO... Paskaidrojiet, lūdzu: kāpēc neviens neseko Krievijas Federācijai, kura, pēc jūsu domām, piekopj tādu mieru mīlošu politiku...? Pat Baltkrievija un Kazahstāna pilnībā neatbalsta Krieviju?

Žirinovskis: Jūs tikko pieļāvāt kļūdu, ka NATO tika izveidota, reaģējot uz Varšavas pakta izveidi(Toporņina nervoza grimase). Vai tu vispār domā?(Topornīns veic konvulsīvas rīšanas kustības). NATO tika izveidota 1949. gadā, un, reaģējot uz NATO izveidi, 1955. gadā mēs izveidojām militāru bloku, kura izveidošanas vietas vārdā nosauca Varšavu.(Topornins nožēlojami mirkšķina - viņam ir pilnīgas nepatikšanas!). Un jūs mācāt MGIMO? Šī ir jūsu pēdējā diena MGIMO! Rīt piezvanīšu rektoram... Viņi māca mūsu jaunatni. Ja cilvēks ar tādām zināšanām māca valsts labākajā augstskolā... protams, tas ir par traku.

Jūs varat kļūt slavens dažādos veidos. Nikolajs Toporņins to izdarīja neveikli. Atvainojos par vārdu spēli.

Nevaronīga varoņa īsa biogrāfija

Koļenka dzimis 1963. gada novembrī inteliģentā padomju ģimenē. Skolā mācījos teicami, kas man palīdzēja pēc skolas beigšanas veiksmīgi iestāties prestižajā galvaspilsētas Starptautisko attiecību institūtā. Studēt universitātē nebija slikti. Rezultātā pēc augstākās izglītības diploma saņemšanas talantīgais absolvents saņēma piedāvājumu turpināt studijas aspirantūrā. 1990. gadā Topornins ieguva skolotāja darbu MGIMO.

Laika gaitā Nikolajs Borisovičs aizstāvēja doktora grādu un kļuva par Eiropas Savienības banku tiesību speciālistu. Tieši par šo tēmu viņš lasa lekcijas starptautisko attiecību studentiem.

Brīvi runā angļu, vācu, franču un spāņu valodās. Savulaik izgāju praksi Eiropā un tur pat pasniedzu.

Pēdējā laikā eksperta lomā viņš regulāri piedalās Krievijas TV analītiskos raidījumos, piemēram, “Laiks rādīs” un “Tikšanās vieta”.

Viņu interesē komandu sporta veidi, īpaši futbols.

Toporņina izteikumi

  • Lielbritānijas premjerministres Terēzas Mejas negatīvā retorika pret Krieviju nav saistīta ar konkrētu Skripaļa dzīvības mēģinājumu, bet gan ar vispārējo Londonas pretkrievisko politiku.
  • Situācijas bīstamību ar migrantiem Eiropas kontinentā nevajadzētu pārspīlēt. Tie neapdraud viņa eksistenci. Izdziestošajai vecajai Eiropai ir jāpapildina savs darbaspēks, un tāpēc tā ir ieinteresēta ārzemnieku pieplūdumā. Galvenā problēma ir bēgļu integrācija Rietumu sabiedrībā.
  • Tagad trakotākie rusofobi ir Polija un Lietuva. Un jo īpaši pēdējais.
  • Atkāpjoties no Eiropas Savienības un ejot savu kursu, Lielbritānija demonstrē nevis labu kaimiņattiecību politiku, bet gan nacionālisma principus.
  • Terorisms ir cilvēku civilizācijas slimība, pret kuru vēl nav izgudrota efektīva vakcīna.

"Dievs, cik daudz mēs nezinām par mūsu tautai visbīstamākajiem notikumiem,
"Cik maz mēs zinām par tiem, kas ir gatavi iznīcināt Krieviju vai smērēt to ar asinīm, nodot to izlaupīšanai un apgānīšanai...

Nikolajs Toporņins, MGIMO starptautiskais jurists, ir viens no Krievijas nīdējiem, Rietumu un tās noziegumu advokāts.
Viņš piekrita Vladimira Solovjova šovam “Duelis” no 18.02.2016 līdz pilnīgam apmelojumam savā vēlmē nomelnot Krieviju:
"Jūs sakāt, ka NATO ieskauj Krievijas Federāciju, es jums piekrītu, bet, atvainojiet, NATO radās kā atbilde uz Varšavas paktu, un tad diezgan daudzas valstis bija Varšavas pakta sastāvā..."

Atsauce: NATO tika izveidota pret PSRS 1949. gadā, 6 gadus pirms tās izveidošanas
Varšavas pakts un tajā laikā iekļauts
12 valstis Pēc Varšavas pakta sabrukuma 1991. gada jūnijā un
toreiz PSRS, NATO pievienojās vēl 14 valstis un tagad tā apvienojas
28 valstis. NATO ir vērsta tikai pret Krieviju.

Varšavas pakts tika izveidots 1955. gadā, 6 gadus vēlāk nekā NATO un
izformēja 1991. gada jūlijā. Varšavas pakts ietvēra 7 valstis

Kāpēc Topornins stāstīja šos melus? Lai apsūdzētu toreizējās PSRS pārstāvēto Krieviju agresivitātē un tās apdraudējumā pasaules sabiedrībai, lai pierādītu NATO pret mūsu Krieviju vērsto mēģinājumu taisnīgumu un pamatotību un arvien vairāk valstu iesaistīšanas savās rindās likumību. Tagad NATO ir iestumti 28 štati, kurus vada šo štatu valdošā elite, ko nopirkusi un šantažējusi Vašingtona. (Ne velti visus Eiropas un visas pasaules prezidentus un augstākās amatpersonas mudina amerikāņi - vākt kompromitējošus pierādījumus - lai ar viņiem varētu manipulēt kā ar marionetēm, velkot tos vai citus kompromitējošus pierādījumus)

Tagad padomājiet par to, cik daudz tautai un valstij naidīgu cilvēku, kas tieši kalpo Rietumu interesēm, ir svarīgākajos valdības, politiskajos un izglītības amatos, tostarp tie, kas veido mūsu studentu jaunatnes apziņu un pasaules uzskatu. , kā šis:
Topornin Nikolajs Borisovičs Juridisko zinātņu kandidāts, asociētais profesors.
Eiropas tiesību katedras asociētā profesore, Eiropas Savienības finanšu, muitas, budžeta un banku tiesību, integrācijas ES un NVS, Krievijas Federācijas konstitucionālo tiesību speciālists, lasa lekciju kursu par ES banku tiesībām. Viņš ir vairāku zinātnisku publikāciju autors, vada Eiropas Informācijas centru un pārrauga vairāku bakalaura un maģistrantu darbu.

Krievijas Ārlietu ministrijas MGIMO absolvents strādā MGIMO kopš 1990. gada.

Cik cilvēku šis docents ir apmānījis un vērsies pret Krieviju?

Un jautājums: kā zinātņu kandidāts, MGIMO asociētais profesors var nezināt, ka NATO tika izveidota 6 gadus pirms Varšavas pakta? Radīts laikā, kad PSRS pēc Hitlera iebrukuma vēl laizīja savas dziļākās, briesmīgākās brūces un nevarēja nevienu fiziski apdraudēt?